Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Büyükakın: Moral bozmak yok, yola devam

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, 1-1 berabere biten Kocaelispor- İstanbulspor maçının ardından bir mesaj yayınladı

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı

Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, 1-1 berabere biten Kocaelispor- İstanbulspor maçının ardından bir mesaj yayınladı.

ŞAMPİYONLUĞA OLAN İNANCIMIZI ASLA KAYBETMEYECEĞİZ

Büyükakın yaptığı paylaşımda; ‘Hedefe yaklaştıkça önümüze farklı engeller çıksa da, şampiyonluğa olan inancımızı asla kaybetmeyeceğiz. Moral bozmak yok, yola devam. Her zaman ve daima Kocaelispor.” ifadelerine yer verdi.