Kartepe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürü Abdullah Narman, Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi tarafından düzenlenen programda mezuniyet aşamasındaki hekimlerle buluştu.
Göreve başlamaya hazırlanan genç doktorlara sosyal güvenlik sistemi ve çalışma hayatına ilişkin önemli bilgiler aktaran Narman, hekimlerin meslek yaşamlarında karşılaşabilecekleri haklar ve yükümlülükler hakkında bilgilendirmelerde bulundu.
Program sonrası açıklama yapan Abdullah Narman, Türkiye’nin dört bir yanında görev yapacak olan hekimlere başarılar dileyerek, “Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi’nin düzenlemiş olduğu programda, yarın itibarıyla mezun olarak ülkemizin dört bir yanında göreve başlayacak olan hekimlerimizle bir araya geldik. Sosyal güvenlik ve çalışma hayatına ilişkin bilgilendirmelerde bulunduk. Programda emeği geçen hocalarımıza ve ekip arkadaşlarımıza teşekkür ediyor, hekimlerimize meslek hayatlarında başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.
Yoğun katılımla gerçekleşen programda, genç hekimlerin çalışma hayatına daha bilinçli başlamalarına katkı sunacak çeşitli sunumlar yapıldı.
