Kocaeli Tabip Odası, Hekimler Birliği Sendikası ve Kocaeli Aile Hekimleri Derneği 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla İzmit Kent Meydanı’nda bulunan Atatürk anıtına çelenk sundu. İstiklal Marşı ve saygı duruşuyla başlayan törene Tabip Odası Hekimler Birliği Sendikası ve Aile Hekimleri Derneği üyesi doktorlar katıldı. Kocaeli Tabip Odası Başkanı Prof. Dr. Ayşe Engin Arısoy yaptığı konuşmada meslektaşlarının bayramını kutladı.
BAYRAMLAŞMA YAPILACAK
Hekimler çelenk sunum töreninin ardından İzmit Kent Meydanı’ndan Yunus Emre Kültür Merkezi’ne geleneksel hekim yürüyüşü gerçekleştirerek vatandaşlarla selamlaşacak.
Daha sonra ise meslekte 25, 40, 50 ve 60. yılını bitiren hekimlere plaket sunumu töreni yapılacak.
