Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, 1-1 berabere biten Kocaelispor- İstanbulspor maçının ardından bir mesaj yayınladı.
ŞAMPİYONLUĞA OLAN İNANCIMIZI ASLA KAYBETMEYECEĞİZ
Büyükakın yaptığı paylaşımda; ‘Hedefe yaklaştıkça önümüze farklı engeller çıksa da, şampiyonluğa olan inancımızı asla kaybetmeyeceğiz. Moral bozmak yok, yola devam. Her zaman ve daima Kocaelispor.” ifadelerine yer verdi.
